Sønnavind!

«Og jinta sa tel sønnavind, rør itte skjorta med aksjon min…»(fritt etter Alf Prøysen). På denne datoen i fjor ble jeg lagt inn på sykehuset med infeksjon etter kreftoperasjon. Det ble ikke med den ene natta der som jeg trodde i dette innlegget:

Dette blir ingen tradisjon!

Og det ble ikke den siste innleggelsen for året heller.

MEN: På denne datoen I ÅR har jeg trådd til for MS-saken både hjemme og i treningsgruppe. Og jeg har kost meg i sønnavind i sola på terrassen ei lita stund. Det gledes det inderlig over og det gledes til de siste innsamlingsukene.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg