Dette blir ingen tradisjon!

Det er ingen planer om å gjøre dette til en tradisjon! Ikke på noen som helst måte og i alle fall ikke en påsketradisjon.

Jeg skulle hatt det første, men det jeg fikk var det andre…. :

I går skulle jeg egentlig inntatt både bobler og tullprat på en egnet terrasse. Muligens utført litt rekkverkyoga. Har tradisjon for slikt.

En infeksjon etter kreftoperasjonen sendte meg derimot via legevakt til akutten og så til innleggelse. Det neste døgnet, snaut håper jeg, blir det intravenøs antibiotika, vann og sykehusmat.

Men tradisjonen tro har jeg et tremannsrom for meg sjøl i alle fall. Inntil videre👍

12 kommentarer
    1. Nei, slike tradisjoner er det ingen grunn til å innføre. I morgen er det ett år siden jeg pådro meg et komplisert ankelbrudd. Ikke noe jeg har planer om å gjøre til en tradisjo.
      GOD BEDRING!!!.

    2. Hmm…nei, den tradisjonen kan du droppe. Jeg følte at jeg selv hadde skapt en ny tradisjon da jeg først havnet inn i romjulen, deretter i påsken, og så plutselig noen dager før neste jul. Denne påsken har jeg klart å holde meg utenfor sykehusoppholdene. Kanskje fordi jeg har time på sykehuset i slutten av uka som kommer? 😉
      Veldig god bedring til deg, håper dette ikke blir for langdrygt. Sender mange varme god-bedring-klemmer ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg