Har du “runda” instagram?

Dagen jeg runda instagram inntraff altså for et helt år siden. I alle fall sa instagram det. Det har skjedd mange ganger etter det, altså. Og jeg påstår fortsatt at det er jug. Jeg er ikke ajour. Og jeg har ikke fått med meg alt.

Villedende instagram.

Jeg har ikke fått alt heller. I alle fall ikke foreløpig. Selv om det noen ganger kan føles slik. Det er mye jeg har unngått. Covid for eksempel. Den har jeg ikke sett. Nå er det mange jeg kjenner som både har og har hatt de greiene der i det siste. Men ikke jeg. Bare kongen.

2 kommentarer
      1. Ser mest på naturbilder på insta, men nå er det visst nesten overvekt av reklameinnlegg. Sukk😭

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg