Gratulerer med jubileet!

24.mars 2020 gjenoppsto undertegnede i bloggverdenen. Friluftsheidi så dagens lys, og de som ikke evner å scrolle forbi har delt gode og mindre gode dager med meg det siste året. Du som leser har tatt del i dager med gullkant, elendige dager og tanker om dette og hint. Mer eller mindre meningsfullt. I alle fall variert. Både i innhold og kvalitet, så vidt jeg kan bedømme selv. Og i bloggverdenen, i alle fall når man som meg effektivt unngår den såkalte «bloggtoppen», så er det jo en selv som vurderer og bedømmer. Jeg hevder bestemt at jeg sensurerer meg selv. Og det anser nok de fleste som lurt. Selv om noen mener filteret og sensuren burde vært betydelig kraftigere.

Siden 24. mars 2020 har undertegnede i følge statistikken delt 403 innlegg, i alt 12548 ganger. Leserne har befunnet seg i 19 forskjellige land. Statistikk kan være voldsomt fascinerende. Enkelte dager har det vært noen hundre lesere, andre dager under 10. Fascinerende det også, syns jeg. Og innimellom ganske uforutsigbart hva som «slår an» blant lesere.

I dag er det altså jubileum! Og jeg benytter dermed anledningen til å gratulere friluftsheidi med 1-års dagen i dag!

Måtte resten av 2021 bli mulighetenes år!

Jubileet ble feiret som seg hør og bør: på jobb og ikke minst med BÅL!

Innlegget fra nøyaktig ett år tilbake leses her, for den som vil:

 

Gjenoppstått!

2 kommentarer
      1. Takktakk🙂 Bloggen er koblet til Google anslytics der all statistikk kommer. Velger jeg f eks yesterday og location så kommer landene fra i går opp. Jeg er sjanseløs på å huske hvordan jeg koblet det opp til kontrollpanelet…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg