Flink pike!

Flink pike kan du værra sjøl. Det har jeg skrevet om flere ganger før. Se linker nederst i innlegget. I dag har jeg vært det igjen. Javisst; jeg har syklet over 2,5 mil. Javisst; jeg har vært aktiv. Og javisst; jeg har vært på tur og fått frisk luft. Men jeg har ikke gjort det for å være flink pike.

Det flinkeste med hele sykkelturen er at jeg klarte å gjøre akkurat det jeg hadde lyst til. Og det jeg vet jeg liker, syns er gøy og trenger. Jeg syns det er så gøy at 2,5 mil kjennes helt innafor.

Og ja, jeg vet at ikke alle har sykkeltur høyt på ønskelista når det duskregner, snø og slaps ligger nesten alle steder det ikke har vært brøytet og litt til, og det er fire plussgrader men «føles som to», som yr skriver. Sånt noe er for spesielt interesserte. Og det er jeg jo. Og ganske flink pike.

Flink pike spiser lunsj til skogs.
Flink pike sykler så langt det er bar bakke.
Høst og vinter slåss om oppmerksomheten.
Vann, vann og mere vann.

Har du vært flink pike i dag?

Flink pike kan du værra sjøl!

 

4 kommentarer
    1. Det høres ut som skikkelig langtur 🙂 Sikkert frisk og deilig, både til trivselskontoen og kroppen. Håper det kjennes godt u i etterkant også! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg