Favorittrommet mitt.

Det er ikke kjøkkenet. Selv om det er lett å tenke det, så glad i mat som jeg er. Det er ikke soverommet der jeg flater ut og har, for det meste, relativt gode netter i komatøs tilstand heller. Og ikke er det den innglassede balkongen. Selv om den har blitt et slags førstevalg når det gjelder steder å nyte en kaffekopp eller lese en bok hvis jeg først er nødt til å være innendørs. Her i landet tror jeg trygt vi kan si at favoritten er uterommet. I hagen, i skogen, ved sjøen eller på fjellet.

Favorittrommet mitt ligger i et annet hus, i en storby og i et annet land. rommet er av en slik karakter at stemningen tas inn og oppleves med alle sanser. Det er et magisk rom. Og på dagen i dag for akkurat et år siden viet jeg et helt blogginnlegg til favoritten. I alle fall til konseptet favoritt generelt.

Favorittrommet mitt er dette:

Favoritt.

Kanskje framtida tar meg dit enda en gang?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg