Favoritt.

Mange av de som jeg vanligvis henger mye sammen med er opptatt av favoritter. Hva er det beste du vet? Hva er favortittfargen din? Hvem er bestevennen din? Hva liker du best å gjøre? Det handler om å finne det som skiller seg akkurat litt fra andre bra ting og går over til å være best. Å være favoritt! De som snakker om dette er 3 til 6 år.
Jeg prøvde å finne mitt favorittbilde i dag. Det tok sin tid. Instagram, facebook, kamera, telefon, pc…alle er fylt til randen av bilder av steder, utsikter og opplevelser. Jeg knipser med andre ord en del. Jeg ble sittende å scrolle ei stund, for å si det sånn. 
Jeg vet ikke hva som er favoritten. Så langt kom jeg faktisk ikke og ikke er jeg så opptatt av å vurdere ting på den måten lenger heller. Men at det er et naturbilde er jeg ganske sikker på. 
Men jeg kom på hva som er mitt favorittrom her i verden. Av de jeg har vært i og hvis jeg absolutt må være inne, altså. Det rommet gir akutt Harry Potter-leselyst og ligger i Dublin:
Det gamle biblioteket på Trinity College.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg