Utfordret.

Utfordret.

Denne bloggen har ganske sikkert en eller annen tung diagnose. I alle fall så bærer den sterkt preg av lett forvirring, mye ville assosiasjoner og en god del avsporing. Den veksler mellom hjertesukk, syting, ut-på-tur-aldri-sur, bærtur, uvitenhet, påståelighet, oneliners og rene avhandlinger. Den er med andre ord ikke direkte målrettet og vet ikke helt hvem eller hva den er…

Men den er i alle fall ærlig. Og den bærer sterkt preg av hvordan innsida av tenkeboksen her fungerer. Det meste jeg skriver er sant og/eller tenkt. Jeg juger bare når jeg syns det er helt nødvendig for den litterære sammenhengen, tror jeg. 

Det er ofte ganske lett å vite hva jeg skal blogge om. Mye må bare ut. Enten er det noen som sier noe som setter i gang assosiasjonen eller avsporinga. Eller så leser jeg om noe. Opplevelsene er jo noe begrenset i denne bobla av kombinert fysisk uføre og kovid19-samfunn, så der kommer det mindre inspirasjon akkurat nå. Men det kommer. De som leser har jo imidlertid for lengst skjønt at til og med her er det tematørke innimellom. Det er ikke hver dag dagbladnett eller nrk har de mest spenstige og inspirerende klickbitene som overskrifter. Og det er slett ikke hver dag topplokket her er behjelpelig med omløp. Det er der jeg håper du kan komme inn! Ja du! 

Du kan bidra til bloggen! For et fantastisk tilbud (eller ikke, stryk det som ikke passer)! Gi meg et stikkord du vil utfordre meg til å skrive om. Jeg gir ingen garanti for at stikkordet ditt betyr det samme for meg som for deg og dermed kan det jo ende med fullstendig avsporing. Eller at jeg, noe som skjer rett som det er, skriver om noe helt annet. Men selvfølgelig kun på min regning. Jeg lover å ikke si: det var hu som fant på det! Tror jeg. 

Jeg har et minne om at tidligere blogging på utfordret.no der vi var to som vekslet på å utfordre hverandre med stikkord til tider fungerte helt flotters! I alle fall når vi fikk tenkt oss om. Ellers så det jo som sagt bare å skrive om noe helt annet, slik undertegnede også da hadde en forkjærlighet for.

Siden plattformen jeg bruker ikke tillater kommentarer og tilbakemeldinger direkte på bloggen så oppfordres det til å utfordre meg med stikkord på facebook, messenger eller instagram, @heidisspace.

beespace.net

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg