Utfordret igjen!

For noen år siden var Utfordret navnet på bloggen jeg liret av meg litt av hvert på. Sammen med en god venninne og kollega. Livet innhentet de to bloggerne og bloggen svant hen og ble nedlagt. Så akkurat den utfordringen er historie. Ikke desto mindre så liker jeg utfordringer. Og nå er det den erfarne og leseverdige Frodith som utfordrer.

Det dreier seg om farger og bilder. Dagens utfordring er grønn. Eller, kanskje det var gårsdagens. Jeg er nok litt bakpå. Men nå er jeg med. Og såpass glad i akkurat denne fargen som jeg nå engang er så er det en glede å starte med fargen grønn.

Min versjon av grønn er dette:

 

De som vil slenge seg på kan lese om utfordringen her:

“Fødselen” er i gang! (en liten utfordring)

Neste utfordring er rosa. “Grønne” bilder hadde jeg utrolig mange av så selv om det ikke er så fryktelig grønt ute enda, så kunne både trær, kjoler, larver og egenproduserte grønnsaker vært svaret mitt på utfordringen. Neste utfordring er rosa. Det kan bli en større utfordring. Men jeg har en ide…..

12 kommentarer

Siste innlegg