I dag har jeg ikke noe viktigere å meddele enn dette – igjen: Hver dag teller! Og da gjelder det å gjøre noe fint for seg selv hver eneste dag.
I dag ble det middag ute. Ikke ute på restaurant. Ute på terrassen. Ved bålpanna. Endelig kunne vi gripe sjansen når den var der – og passe på når alt lå til rette. For det er i alle fall slik for meg – at det veldig ofte blir med tanken: “i dag hadde det jammen vært fint å…men det får bli en annen gang”. Men i dag klarte vi det – vi passet på!
For pølser og øl i sola er ikke å forakte på en mandag i april.
4 kommentarer



Så aldeles fantastisk ut.
🙂
Pølser og øl på en mandag er helt perfekt.
🙂