Utemiddag.

I dag har jeg ikke noe viktigere å meddele enn dette – igjen: Hver dag teller! Og da gjelder det å gjøre noe fint for seg selv hver eneste dag.

I dag ble det middag ute. Ikke ute på restaurant. Ute på terrassen. Ved bålpanna. Endelig kunne vi gripe sjansen når den var der – og passe på når alt lå til rette. For det er i alle fall slik for meg – at det veldig ofte blir med tanken: “i dag hadde det jammen vært fint å…men det får bli en annen gang”. Men i dag klarte vi det – vi passet på!

For pølser og øl i sola er ikke å forakte på en mandag i april.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg