Trenger ikke resept.

Jeg trenger ikke resept. Hverken blå eller grønn. Det gjelder bare å sparke meg sjøl bak og begi meg ut. Et par små timer i lyngen er slett ikke å forrakte en lørdag ettermiddag.

Så kan Norge gjenåpne og folk stå tett i tett i kø. For “meteren” gjelder ikke lenger. Skal vi begynne å måle i fot da, eller? Samma det. Jeg har hatt mange meter for meg sjøl ei stund. For ikke å si kilometer. Og disse fasilitetene har heldigvis vært åpne hele tida. Bare å ta for seg👍

Favoritthobby: ligge i lyngen.

Septemberlyng.

Sol og vidde.
Vestover.
Lurer på om såkalt “skinny latte” veier opp for skillingsbolle? 
6 kommentarer
      1. Dørstokkmila gir noen utfordringer innimellom. Men her ble det belønning både for sjel og mage.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg