Toalettmappa til Monsen.

Til og med Monsen ville nok vært fornøyd med denne. Lars altså. For en eneste gangs skyld, og mot normalt, så har jeg klart å pakke kun det jeg er helt sikker på at jeg får bruk for. Av toalettsaker da. Sånn som han gjør. Liggeunderlag og soveposer er en annen sak.

Dermed: tannbørste, tannkrem, leppepomade og kontaktlinser. Dopapiret kommer utenom. Så nå regner jeg med at Monsen hadde vært fornøyd. Ikke hårbørste en gang. Har da lue. Og gjør som Monsen når det gjelder undertøy også. Kun en bokser. Den jeg har på. Den er imidlertid i ull. Dessuten så er dette et ett-døgns-eventyr, så jeg regner med å slippe å brenne den Monsen-style etterpå.

PS! Det viste seg enda at dette var alt for mye. Jeg gadd ikke bruke kontaktlinsene. Hadde briller… 

Fikk bruk for 3 av 4 ting. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg