Til skogen.

Når tankene trenger spillerom, er det til skogen jeg går.

Når jeg leter etter ideer, er det til skogen jeg går.

Når verden går av hengslene, er det til skogen jeg går.

Når hverdagen preges av store utfordringer, er det til skogen jeg går.

Når hodet trenger en pause, er det til skogen jeg går.

Når kroppen krangler, er det til skogen jeg går.

Når jeg trenger å trekke pusten ekstra dypt, er det til skogen jeg går.

Når jeg trenger tid for meg selv, er det til skogen jeg går.

Når det meste kjennes uoverkommelig, er det til skogen jeg går.

Takk for at du er der for meg, kjære skog.

Du redder liv!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg