Til minne om.

Dagens innlegg blir et «til minne om»-innlegg. På denne dagen, i alle fall på denne datoen, for fire år siden så dukket det opp noen nye bekjentskaper i livet mitt. Nemlig disse tre. Og facebook minner meg jo på viktige hendelser i livet, heldigvis.

Grunnlaget var et strømbrudd. Da strømmen gitt på helseinstitusjonen jeg var så heldig å tilbringe dagene på, så drev kjedsomheten undertegnede, samt en håndfull partners in crime, til denne formen for kreativitet. Jeg går rett og slett ut fra at det var en form for yrkesskade og et sterkt behov for å finne på noe der vi satt langt til skogs. I mørten. «Hvorfor være inne når alt håp er ute?», som det sies.

Om et par uker forsvinner jeg til et liknende sted med mål rehabilitering av helse. Treningsleir, muligens. Jeg lurer på om strømmen kommet til å gå? Og om det er potensielle partners in crime der? Og om det muligens kanskje blir noe kram snø en eller annen gang uti februar?

Den som har øya oppe får se!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg