Å kle seg etter været er et godt og riktig begrep. Det er sååå kjett å fryse! Noen sier; det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær”, er det også noen som sier. Ja, dårlige klær finnes det. Men jammen tror jeg vi kan konstatere at det oppleves som været er bra og dårlig også. En ting er sikkert: vi må ta det vi får!
Her har det vært ned mot minus 4-5 flere morgener denne uka, så da kunne vi fortsatt glemme shorts og kjolevær. Ull var tingen. Og da var det bare å finne fram genseren:
0 kommentarer



