Ta på genser!

Å kle seg etter været er et godt og riktig begrep. Det er sååå kjett å fryse!  Noen sier; det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær”, er det også noen som sier. Ja, dårlige klær finnes det. Men jammen tror jeg vi kan konstatere at det oppleves som været er bra og dårlig også. En ting er sikkert: vi må ta det vi får!

Her har det vært ned mot minus 4-5 flere morgener denne uka, så da kunne vi fortsatt glemme shorts og kjolevær. Ull var tingen. Og da var det bare å finne fram genseren:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg