Ta noen sexy bilder da!

Det var det’n sa, småbrukeren, før han dro på jobb i dag tidlig. Og så sa’n hade. Han visste hva jeg skulle. Og selv om bh-en måtte av så beholdt jeg da buksa på denne gangen. Så videre sexy tviler jeg på at det ble…han blir nok skuffa.

Som varig syk så må man jo utredes og testes og diagnostiseres i hue og r…, bokstavelig talt. I dag var det hue. Og misforstå meg rett, det er absolutt på tide og til stor glede, om ikke akkurat fornøyelse, at det endelig skjer noe mer.

Både med og uten kontrastvæske i åra så regner jeg med det ble en del bilder. Av type MR. Ikke så sexy akkurat. Spennende å se om det er som jeg sier da: at det bare er akkurat nok innhold i det hue til at øra så vidt henger på.

Tipper dette ikke inngår i kategorien “sexy bilde”.

Ikke dette heller. Og det er ikke mitt hode. Bildet er fra nrk.no.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg