Symptatisyk.

Så lei inaktivitet som jeg er akkurat nå så er det faktisk helt på sin plass at enkelte er sympatisyke, syns jeg. Nå er det katta jeg mistenker for å være det. Han har vært uvanlig rolig i dag. Han går i stedet for å styrte avgårde. Og han vil gjerne være inne. Utypisk for Yoda. Han ser ut som han har ramlet ned fra månen. Det er for så vidt ganske typisk. Men såpass snål som han er i dag, annerledes snål enn vanlig ,så går jeg  ut i fra at han sympatiserer med meg.

Han prøver å venne seg til at dyna befinner seg på stua, selv om han syns det er noe rare greier som tar opp plass på sofaen. Han syns det er rart at TV-en står på hele dagen også. Og ikke minst at sofaen er opptatt rett som det er av både kjærring og dyne. Ikke så rart at peanøttkattehjernen kan bli en smule forvirret.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg