Svett.

Her i Innlandet er det svett om dagen. Sånne som meg som fungerer best et sted mellom 13 og 19 varmegrader er i alle fall svett rett som det er. Og da tenker jeg ikke på hetetoktene jeg kan glede meg over her jeg befinner meg midt i overgangsalderen. Eller «undergangen» som mora mi kalte det.

Nei, det er varmt! Og dermed svett! Til og med skogen svetter. I alle fall den delen som ikke er knusk tørr og går over til støv når vi tråkker på det.

Neida. Skogen svetter gull! I alle fall denne rota. Ei tyrirot som undertegnede kjenner stor trang til å lage bål av en eller annen gang utpå høsten. Tyri er skogens gull. Så jeg får håpe den ikke svetter ut alt!

Svett tyrirot.
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg