Stjernesludd.

«November har vært her, lagt igjen sludd…», synger Dum Dum Boys. Det er en av de fineste sangene jeg vet. Den handler om livet og det handler om november og det handler om engler.

November er grei nok. Bursdagsmåned. Men sludd…DET syns jeg ikke er så stas. I alle fall ikke så mye av det som fins rundt omkring meg nå. Vanntette fjellsko måtte til for å ta seg bortover asfalten her i dag.

Nå håper jeg bare at et av to skjer: enten at det regner såpass at all snø og slaps blir borte. ELLER at det blir ekte vinter med tørr snø, slik det var for et par dager siden.

DA blir det som de synger videre:

«Når snøen laver ned, lager vi engler, og vi er i himmelen». God helg uansett slaps eller engler!

Regn og sludd var dagens turvær.
Bløtt.
Når snøen laver ned lager vi engler.
2 kommentarer
      1. Dette været er ekstra utfordrende for den som vil på tur med funksjonsnedsettelser i alle fall 😉 Men da får jeg løse det på et vis 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg