Spora er gått opp.

I dag var det turdag. Hipp hurra! Og denne turdagen ble det nærtur. Det er en luksus jeg heldigvis har. Å kunne gå rett ut i skogen uten å nærme meg hverken asfalt eller bil først. DET er jeg veldig takknemlig for. Valget i dag sto mellom brodder, truger eller bare…sko…

Og i dag ble det altså tur i nærskogen. Egentlig med litt for lite snø. For truger. For det var det jeg valgte. Men nå er spora gått opp. Både på kryss og tvers. Og så blir det spennende å se om de snør igjen før jeg får brukt dem en gang til. Eller om de regner bort.

 

Vintervakker desemberskog.

Spora er gått opp.
Vinterelv.
Iskunst i elva.

Tryggest å krysse elva på brua.
Fler som har lagd spor i snøen.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg