Skjønnhetstips nummer 1.

Det som garantert virker både på selve utseendet og på humøret! Og det eneste tipset du trenger. Det er gratis også. Her kommer det:

Når du ser deg sjøl i speilet og lurer på hva du skal gjøre: kjøpe et vidundermiddel du kan smøre på, betale en trillion for at noen med kunnskap skal gi deg behandling eller sprøyte inn noe mer eller mindre skummelt på utsatte steder?

Finn på noe annet! Noe som gjør deg opptatt og som får deg til å tenke på noe morsommere! For meg er det som regel sikker stikk å gå en tur!

Du «glemmer» speilbildet, tenker på noe annet, noe viktigere og mer interessant, humøret stiger og du blir blid! Med et blidt fjes ser du penere ut enn med et surt et. Gratis skjønnhet med andre ord.

Mission accomplished! Skjønnhet oppnådd!

Det var altså mitt bidrag til den delen av bloggverdenen som holder på med slikt. Done! Går tilbake til å skrive om andre ting jeg ikke har greie på fra og med i morgen. Det kan bli strikking, har jo litt hangup på sokker og restegarn for tida, men det kan liksågodt handle om noe helt annet som faller meg inn. Jeg kan garantere at det ikke blir shopping- eller sminkerelatert. Hverken i butikk eller på nett. Siste butikktur handlet om dopapir og brød. Det siste jeg handlet på nett var fotfil….

Ble blid av å finne disse på vei til postkassa, selv om den lufteturen muligens ikke akkurat gjorde underverker for skjønnheten.

Og dro også litt på smilebåndet av han her…

 

 

6 kommentarer
    1. Jeg har også en pus som er med på tur i skauen, hver gang han ser oss. Den lengste runden han har vært med er på nærmere fem kilometer. Han mjauer veldig om det er litt vått, så han blir bært der det er litt myrete, men ellers er det full fart. God helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg