Skål!

Oslo åpner kranene! Dette leste jeg i Dagbladet i går. 

ENDELIG! Nå blir det utepils på hovedstadsboerne gitt. Men jeg lurer på en ting: det er da rart at de ikke selger øl på butikken inni der? Her har vi da drevet med utepils allerede i påska. Kjøpt på Kiwi og bært i hus og så ut på terrassen sjøl!

For øvrig legger jeg merke til layouten på overkriftene her. Det viktigste øverst, så kommer det nest viktigste, hvor kan jeg oppsøke allerede åpne kraner? Så heller vi litt isvann i årene til slutt: forresten så er det visst en som har ansvaret for ungene våre som har blitt smittet av noe virus-greier! Men kranene åpnes! Juhuuuu!

Jeg håper de ikke åpner alle kranene på en gang. Da ser jeg for meg noe slikt som dette:

Skål!

Her har noen åpnet ei kran for mye eller to. Bilde fra Dagbladet.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg