Sesongstart!

Sesongen er endelig i gang. Også for «den avskyelige snømannen» som trenger føre for slikt rett utafor døra. Helst. Altså meg. Akkurat i dag, akkurat nå, er det nok snø her i lavlandet til at den bittelille skogsturen jeg tar omtrent daglig, best foregår med truger på beina.

De første trugesporene er satt i nærskogen. Og planene er at de skal bli mange flere i løpet av 2023. Både rett utafor døra og litt lenger avgårde. Den første sporrekka for korte turer på dager det ikke er bruk for noe mer er klar. Planen er at det skal bli en relativt lettgått sti for de dårligere dagene.  «Den avskyelige snømannen» har lagt igjen spor. Jeg gleder meg til at akkurat den snømannen skal lage spor i litt mer fjerntliggende terreng også.

Trugeføre.
“Den avskyelige snømannen” was here!
4 kommentarer
      1. Litt frisk luft hver dag er min resept for jul og romjul. Så får det bli litt mer etterhvert 🙂

    1. Bra den avskyelige snømennen egentlig er ganske snill og grei 😀 Jeg har aldri gått med truger. Er sikkert ganske tungt, og fint om man trenger trening 😉

      1. Det er tungt, ja. Men for meg fungerer truger godt og er helt genialt for opplevelser utenfor allfarvei 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg