Ser (vanligvis!) ikke syk ut…

På en dag som dette da turen til postkassa var i overkant ambisiøs når det gjelder fysisk aktivitet så syns jeg det passer å pushe denne.

Ja, det er et pledd og en sofa under der…

For oss som ler og griner av oss selv, rett som det er, og ikke minst for dere som treffer oss i ny og ne, anbefales denne lesningen på det sterkeste. Rett og slett anbefalt for alle, med andre ord.

Overraskende mange av oss lever midt i krigen, og nå gir denne dama oss en stemme. Jeg kan bare applaudere og pushe meg sjøl til å kalle en spade for en spade. Igjen og igjen. Uten å bruke spaden til å grave meg ned. Jeg tror det er tvingende nødvendig for å oppnå aksept både i systemet og i samfunnet. Takk, Ragnhild Holmås!

Jeg må gladelig innrømme at følgende tidligere bloggposter (minst) er kraftig og innimellom brutalt inspirert av denne boka.

– Da livet tok en omvei, 20.04.20

– Du får ikke den diagnosen nå, 18.08.20

– Sjukdom selger, 08.08.20

– Stjælt identitet, 16.07.20

– Men det er ingen som vil ha dere vet du!, 28.06.20

– Gikk jeg i fella?, 04.06.20

– Fantomfrisk, 12.05.20

Og nei, jeg har heller ikke vært på yoga i dag. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg