Sånn går nu dagan…

Hverdagene med varig sykdom er sånn omtrent:

Mandag: Næh, jeg er så vant til det.

Tirsdag: Næh, jeg er så vant til det.

Onsdag: Næh, jeg er så vant til det.

Torsdag: Næh, jeg er så vant til det.

Fredag: JER ER SÅ HELSIKES LEI AV Å HA KONSTANT VONDT OG IKKE HA ENERGI TIL NOE SOM HELST. JEG HATER KROPPEN MIN OG JEG HATER Å VÆRE SLIK HELE TIDA. ALT ER EN PINE SÅ VÆR SÅ SNILL Å FÅ DET TIL Å STOPPE. JEG ER UTSLITT!!! PLIIIIS!

Lørdag: Næh, jeg er så vant til det.

Søndag: Næh, jeg er så vant til det.

….

Og denne dukket opp på facebookfeeden min i dag tidlig. Sånn passe velplassert:

 

Sånn er i alle fall hverdagen min. I dag er det fredag. Jeg satser på å finne igjen kampgløden i morgen.

God helg!

2 kommentarer
    1. Ja kjenner igjen den følelsen…. VRÆÆÆÆÆÆL!
      (jeg måtte ta en telefon til fastlegen i går jeg – bare for å bekrefte at det var litt – bittelitt normalt og slik jeg kan forvente at det skal være….) ja bare for sikkerhets skyld inn i helga …… huff

      Forbannet dritt med ting og tang – men noe skal det være vel… jadda!

      Lag deg en fin fin lørdag <3 klems

      1. Noen ganger bikker det over grensa. Da syns jeg i grunn mest synd på småbrukeren 😉 Lag deg en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg