Resten av uka=avlyst!

Ikke vet jeg om jeg har covid, influensa eller en litt heftig forkjølelse. Men ligger på sofaen med vondt i hodet, hoste, rennende nese og feber det gjør jeg. Og syns litt synd på meg sjøl, selvfølgelig.

Veien blir til hvis du går, skrev jeg på denne dagen for et år siden. Og hvilken vei har jeg gått i dag? Ingen. De få øyeblikkene jeg har orket å sitte oppreist så har jeg ringt rundt og avlyst. Foreløpig 4 avtaler med helsevesen og jobb denne uka. vi får se om det blir fler når formkurven blir kjent utover uka. Det er uansett hvorfor jeg snørrer ikke akkurat innafor å møte opp på noen av de stedene der.

Heldigvis fikk friluftsheidi en bitteliten tur ut i går. Samme langturen som i innlegget for et år siden 😉 Og veien blir til hvis jeg går. Jeg må bare ta ei pause innimellom.

I november må både friluftsheidier og sommerblomster tåle bløtt vær langs både vei og sti.

 

Veien blir til hvis du går.

4 kommentarer
    1. Det er kipt å være syk, så dobbelt syk må være skikkelig kipt. Trøsten er at det går over etterhvert, men det kan være ganske intenst når det står på.

      1. Takk. Det går over det her. Men kroppen takler nok slike infeksjoner dårligere nå enn før, og dermed blir jeg nok sjukere før det går over 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg