Rehab igjen.

Så kom dagen igjen. Dagen jeg skulle underlegge meg et nytt avtaleregime. Bilen ble pakket full, covidtest tatt og godkjent, milene ble unnagjort og jeg befinner meg igjen et sted langt av lei for å finne gode utviklingsmuligheter for skroget. Forhåpentligvis.

Jeg er på rehab. Rehabiliteringssenter. I dag var det kun reise, innsjekk, inntakssamtale og informasjonsmøte. Og jeg er fullstendig kaputt. I morgen er det tre treningsavtaler pluss avtaler med fysioterapeut og mer infomøte. Ut over det skal jeg kun møte opp når maten er klar. Heldigvis.

Avtaleregimet er i gang og jeg er spent. Spent på innholdet. Spent på meddeltakerne og spent på kombinasjonen MS og denne typen rehabilitering. Og aller mest spent på om jeg klarer å finne balansen et eller annet sted i dette avtaleregimet….

Har planer om å nyte denne utsikten innimellom alle avtalene. Og lage noen trugespor nedpå vannet der…
Avtaleregime etter trafikklysmodellen. Grønt for lett, gult for midt-i-mellom, rødt for krevende… 
6 kommentarer

Siste innlegg