Ramlet ut av lista.

Jeg beklager så mye. Et par bålbilder de siste par dagene har vel sagt sitt. Jeg har rett og lett ikke lyst til å skrive for tida. De siste dagene har blogginspirasjonen virkelig glimret med sitt fravær hos friluftsheidi.

Der jeg enkelte dager har skrevet så tastaturet knatrer bare ved å lese en overskrift eller høre et stikkord, så har de siste par dagene resultert i så godt som nesten ingenting. Et par bål. Det er det hele. Veldig smalt tema. I alle fall i bloggverdenen. Det har også ført til at undertegnede for første gang på flere måneder (tror jeg) har havnet utenfor den såkalte «topp 100» lista.

Noen toppblogger har friluftsheidi aldri vært. Og ambisjonen er heller ikke akkurat der. Men til og med 103 sånn rimelig faste leserklikk i døgnet blir i meste laget å oppnå når skrivesperra er fullstendig. Ikke et eneste bål i verden kan bøte på det!

Jeg orker ikke engang skrive om katta. Selv om han stadig bidrar med action i form av avpynting av juletre, deling av kabler til høyttalere og generelt rot og borttulling av smådeler under senger, skap og andre møbler.

Mulig han og undertegnede havner på lista en eller annen gang igjen. Inntil da så blir det bål.

2022 kom med bloggtørke. Fotografert 01.01.22 kl 00.01. Ellers fullstendig urelevant bilde.
2 kommentarer
    1. Bål er bare fint det 🙂
      Og ja, en må henge med om en skal holde seg på lista – men… så er det de som ikke legger ut noe nesten, og henger på lista dag ut og dag inn… sånn er det bare 🙂
      Vi får skrive og legge ut det som passer, når det passer 🙂
      Lag deg en fin fin ny dag!
      Jeg skal ut å kjøre i storm :-/ MÅ kjøre – skal til sykehuset og ta noen rtg-bilder… Jepsipepsi! Stå deg vel 🙂

      1. Takk for kommentar🙂God tur og lykke til i stormen! Jeg skal også en sykehustur i dag. Uten storm heldigvis😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg