Pinlig stillhet!

Det skjer ikke ofte. Noen vil påstå at fenomenet umulig kan eksistere. Altså stillhet. Pinlig er nok en annen sak.

Småbrukeren sa for eksempel akkurat at hvis jeg skulle tyte og snakke i ett kjør så måtte jeg skru opp lyden på morgennyhetene på tv. Det er slike tv-øyeblikk man kan få med seg i disse dager med hjemme- og innekontor. Jeg kan ikke huske å ha sagt noe i det hele tatt, egentlig, så den henstillingen måtte ha vært helt grunnløs. Pinlig å uttrykke seg på den måten!

Men greia er altså: I dag har jeg ikke noe som helst å si! Da tenker jeg at det i utgangspunktet er lurt å holde kjeft. Og erfaring tilsier at det går over. Dermed blir bloggen foreløpig preget av pinlig stillhet i dag!

Denne bar preg av særdeles lite pinlig stillhet!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg