Nye muligheter!

Ny måned og nye muligheter! Heldig er jeg som kan gå løs på en helt ny og blank måned. Og heldigvis så har jeg en plan. En plan og et mål. Fokuset denne måneden skal handle om friluft. Og slik sett er denne dagen en skikkelig kickstart.

Den første dagen kom tindrende blank og krisp her jeg bor, med kald, klar luft og finvær.  Perfekte forhold for en sykkeltur som ble sånn rundt regnet ei mil lenger enn planen. Rett og slett fordi det var så fint å sykle i skogen i dag!

Og når oktober også er perfekt som bademåned for slike som meg, så passet det jo bra å sykle innom badeplassen. Lufta var krisp. Og vannet var…kaldt! Sjeldent kaldt, syns jeg. Ikke så rart, kanskje, når nattetemperaturene har vært godt under null mange netter. Men det gjør ikke så mye når sola varmer og det er rimelig vindstille. Og det gjør heller ikke så mye om svømmetakene ikke engang blir tosifra. Svømmeturen hadde uansett ikke blitt så innmari lang når jeg slik som i dag, og de fleste andre ganger, bader alene.

Summa summarum: oktobermåneden er i gang og byr foreløpig på knallgode forhold både for sykkel- og badetur. En god start på måneden!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg