Ny uke, nye muligheter.

Det er mandag. Ny uke nye muligheter. Jeg leser instagram, #serikkesykut og KK (!) av alle ting til frokost og imponeres av denne damen som i en alder av 32 har kommet milevis lengre en hu sjøl. Ukas ambisjoner for undertegnede blir derfor, etter inspirasjon fra fru Ragnhild Holmås:

https://www.kk.no/livet/jeg-skammet-meg-over-a-vaere-syk/72371998

(siden linkingen min ikke ser ut til å virke: merk og lim i inn i nettleser. Leseverdig!)

  • ikke late som jeg er frisk, det har jeg gjort i 10 år, førte meg hit jeg er i dag…
  • passe på “energiregnskapet” så jeg ikke havner på Luksusfellen the energiedition
  • være tydelig til NAV og lege (o skrekk og gru!)
  • være ute i sola
  • bare være bitteltitt “fantomfrisk”

Innser allerede at dette “energiregnskapet” fort kan føre meg ut i et kraftig uføre, men det er lov å håpe 😉

Stjælt og delt fra instagram.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg