Null.

Dagens spørsmål:

Hvorfor rekker aldri denne kroppen å tilpasse seg ny årstid til den kommer?

Det er det samme både vår og høst. Om våren blir det plutselig alt for varmt, jeg svetter, vrenger av meg ull og vindtett, myser og blir solbrent. Om høsten holder jeg på å fryse i hjel i et par uker når de første frostnettene inntreffer. Gåsehud på bare legger, iskalde føtter og hender. Kjent konsept.

Det er en grunnleggende treghet i systemet her, jeg skjønner det. En graverende feil i termostaten, sier småbrukeren. Og det begynte’n å si FØR overgangsalderen inntraff, altså 😉

I dag var det null – 0 – grader da småbrukeren sto opp for å dra på jobb. Tipper jeg er akklimatisert en eller annen gang uti oktober…

Kald plen.
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg