Norge trenger bonden!

Det kommer ikke noe nytt i innlegget på denne bloggen i dag. Jeg opplever at regjering med statsminister i spissen uttaler seg så inni hampen kunnskaps- og respektløst til de som skal produsere den maten vi så gjerne vil ha. Tror du virkelig at vi spiser sukkertøy og smågodt til middag, Erna? Jeg benytter heller anledningen til å gjenta egne ord samt dele en kronikk fra noen som har atskillig mer greie på det hun snakker om. Nemlig Live Svalastog Skinnes.

Kulturlandskap i solnedgang. Utsikt over jordbruk…

Du, ja akkurat du ja. Du bør definitivt bry deg om jordbruksoppgjøret. Fordi:

http://www.vg.no/nyheter/meninger/i/39ygAe/du-boer-bry-deg-om-aarets-jordbruksoppgjoer?fbclid=IwAR1qORnabiz2TAU0lmFASYzn83kt286X3H2EXLcLoa5FFrVnHgsMHrPgQCk

 

Jeg bryr meg fordi:

Men mat ska’rem ha!

 

Erna, du kan gjerne få leve på sukkertøyene som var tiltenkt meg i en krisesituasjon. Jeg foretrekker ekte mat!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg