Nominert!

Jeg som akkurat som vanlig bare går rundt og surrer i min egen verden og holder på med mitt eget hverdagsliv er i år nominert! Helt uvitende har jeg altså gått rundt og ikke visst at jeg er nominert til Gryxen awards! Årets fotoblogger, årets meningsytrer og sist men ikke minst årets forbilde!  Men med bittelitt hjelp av frodith ble jeg gjort oppmerksom på det! Jeg er usikker på om alt dette kan stemme og om det egentlig er fortjent!?! Men jeg syns jo det er stas, da!

Siden jeg i tillegg her om dagen ble kalt både modig, tøff og kul  så tror jeg det er bra at dagsformen er sånn passe dårlig. Så ikke alle disse godordene går til hodet på meg, rett og slett.

Men folkens: jeg er beæret! Og ydmyk og tankefull. Så det kan rett og slett hende det blir et blogginnlegg eller to til av og med det her! Det er jo slik jeg blogger. Om tanker som dukker opp. Snart blir det en tur til skogs, og da dukker det nok opp refleksjoner som rett som det er havner på blogg. Og jeg får, spesielt i oppoverbakkene, minnet meg selv på at jeg ikke er direkte ustoppelig 😉

Takk for nominasjon! Slikt forplikter! Men aller mest så motiverer det! Og motivasjon er jo alt!

Les om nominasjonene på denne bloggen:

http://gryende.blogg.no/

6 kommentarer

Siste innlegg