Når MÅ julepynten bort?

Sånn så det ut 22.12. Og sånn ser det i grunn ut 06.01. også.

I fjor skrev jeg om det den 6.januar. I år er den 6. en fredag, og jeg gidder ikke bruke dagen eller kvelden på å rydde ut jul i år heller. Ikke har jeg noen katt som tar ansvar for nedrigging heller. Så dermed får småbrukeren det som han vil: juletreet står et par dager til. Dessuten så har ikke amaryllisen slått ut i blomst enda. Den har prioritert å bli sånn ca en meter lang i stedet. Som vanlig.

Snømåking er høyere på prioriteringslista enn stripping av stua den 6. januar i år. Så jeg tipper at om jeg skal gjøre noe som helst i helga så er det det. Ikke juleutrydding. Men om noen vil komme og gjøre det for meg: Feel free! Du kan få betalt i både vin og sjokolade, jeg er raus sånn!

 

Når MÅ julepynten bort?

4 kommentarer
    1. Ja, hos mange er det 20. dag jul som jager jula ut….
      Men her dro jula onsdag – så nå er det tilbake til normalen. For meg har det blitt unaturlig med jul og stjerner og adventsstaker langt ut i januar… det er jo ikke jul lenger!!! hihihi
      Men det er jo koselig også – så forstår de som vil ha den lengst mulig 😀

      God lørdag til deg !

      1. Jeg er også egentlig rimelig ferdig med jul – men den har visst ikke ruslet ut av huset av seg sjøl. Den blir nok et par dager til, men jeg har startet prosessen: jeg har sluttet å etterfylle vann i juletrefoten 😉 God lørdagskveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg