Nailed it!

Kake, sa dama. Og det ble kake. Jeg tror jaggu meg jeg gjorde det, gitt. Nailed it! Så er det bare å håpe at den smaker.

Friluftsheidi gjør ting hun ikke kan… I dag; Kakelag! Hurra! Og god første adventssøndag, folkens!

Gruppearbeid: avleggeren og friluftsheidi. 

Bilde: pepperdelight.com

 

Det ryktes at jeg fyller år. Rundt tall. I dag. På bursdagen min i år skal jeg spise kake. Har du lyst på og stikker innom så får du også! Vil du i tillegg eller i stedet støtte Kreftforeningen, vipps #2277 eller MS-forbundet, vipps #96977 så kan det gjøres her uten at det står på det «o’ store internettet» hvor mye du har spandert!

 

Hva skal jeg velge?

6 kommentarer
      1. Takk for det 🙂 Kaka var god og vi fikk til det vi hadde planer om, i alle fall sånn bortimot 😉

    1. Noe så lekkert. Flink du. Du skulle sett kaka jeg bakte i helga. Vi fikk latterkrampe da vi skulle ta den ut av kaketine. Ostekake med krem i bil!!! Ikke lurt. Men kaka var god den, selv om all kremen hadde sklidd av! 🙂

      1. Vi ble fornøyd selv om den “så fin ut på litt avstand og sjarmerende på nært hold” som avleggeren sa 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg