Nå gjelder det!

Nå har det stått i avisa, så da er det nok sant! Ikke sant?

I alle fall så har det stått i nettutgaven. Og så kommer det i den tradisjonelle papirutgaven neste uke.

Men jammen er det litt rart i grunn. At en som jeg, som blogger om det meste av surt og søtt og deler fra livet som det leves, syns det er såpass skummelt å dele i media ellers. I alle fall lokalt. Men sånn er det. Det kjennes nærere og mer personlig på en måte. Og jeg observerer hvordan det oppleves og tenker at dette er også en erfaring å ta med seg. En utfordring som jeg ikke helt så komme slik, men en utfordring jeg ikke er i tvil om at var riktig. For saken! Og for meg sjøl.

Fint det – at det kan kombineres. Vinn, vinn. For både meg og for saken. Og avisartikkelen den deler jeg selvfølgelig på bloggen når den åpnes for ikke-abonnenter. Etter at papirutgaven er utgitt.

Nå gjelder det bare at formen, været og det meste er på min side i slutten av neste uke. For nå har det stått i avisa, så da er det sant. Friluftsheidi skal til Glittertind!

Bilder: stangeavisa.no ved Lars Kristian Seierstad. 

 

6 kommentarer
      1. Værmeldinga blir bedre og bedre og sherpateamet mitt har hatt planleggingsmøte, så nå krysser vi fingra for de neste dagene 🙂

    1. Wow, for et supert mål, og ganske “hårete” også! Jeg heier på deg! ❤️ Jeg kjenner igjen følelsen av at det blir mer nært og personlig når noen andre skriver om deg. Det blir liksom så mye mer offentlig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg