Nå er’n snart ferdig.

Når plan A gikk i vasken, er jeg ganske så fornøyd med å kunne trekke en plan B opp av lomma.

Kall det gjerne å ta ansvar for egen helse. Mest den mentale denne gangen. Selv om fysikken også ble utfordret med tung sekk i kombinasjon med blåholke.

Men nå var det omtrent nøyaktig fire (!!!) måneder siden friluftsheidi hadde luftet både tursekk og hodelykt. Fire lange måneder siden hun hadde inntatt skogen i mørten, med andre ord. Så det var i aller høyeste grad på tide!

Og siden både jeg og andre har pålagt meg sjøl å gjøre mer av det jeg har lyst til og som gir energi, så havnet jeg ved bålet i kveld.

Og nå er middagen snart ferdig. Bra. For jeg er sulten etter å ha gått 250 meter😉

Bålmiddag.
På vei ut.
Tirsdagslosji.

 

4 kommentarer
      1. Jeg har vært innom den bloggen, ja. Jeg har drevet med tur og utesoving hele året i mange år, så jeg er nok “spesielt interessert” som det kalles 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg