Morgenbad.

Sesongens første morgenbad er et faktum. Det er lovlig sent, jeg innrømmer det, men sommer er morgenbad. I alle fall dersom det er muligheter for slikt. Altså vann. I gangavstand. Gangavstand ferdig iført badetøy og håndkle.

I dag var det sånn omkring seks grader varmere i vannet enn i lufta. Vind var det også. Skumtopper på badevannet, altså. Men uansett om jeg sover i både ulltrøye og ullsokker, midtsommers, og spiser frokost iført pledd – ja uansett så bades det. 16 grader i lufta og halvrå bikini fra i går til tross.

Kontraster tiltrekker. Og morgenbad er min ultimate start på dagen 😊

Ettermiddagsbad/research til morgenbad.

 

 

 

 

 

 

 

Morgenstrand.

Kjærringa med staven(e) kom seg uti.
7 kommentarer
    1. Deilig med bad 😊Jeg badet til påske første gang 😉Da følte jeg meg tøff. Det er du også, kalde VANN er skikkelig friskt. Veldig godt etterpå 😂

      1. Jeg er nok over middels glad i å bade. Bader overalt der det er vann. Uansett temperatur i vannet:-) Digger det friske og rene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg