Skal det være en mokkabønne?

I dag har jeg blitt kalt både tøff, kul og modig. Til og med både bjutifull og påverfull…og jeg var ikke full av noe annet altså! Men stort sett ved mine «fulle fem» ellerhvadetnåheter. I alle fall i den grad noe sånt er mulig for meg. Jeg vet ikke akkurat om alt dette er riktig. Men det er stas da. Uansett. Og jeg er umåtelig ydmyk og takknemlig for alle meldinger og hilsener. Tusen takk!

Jeg kan melde om at jeg nå når jeg er «almost a decade», som han sier, eldre enn småbrukeren, er rimelig takknemlig for at jeg er av de heldige som kan klokke inn enda et år. Og ja; jeg er nå i en alder der jeg uten skam og forlegenhet lett kjøper mokkabønnene mine sjøl. OG spiser dem!

Myye enklere enn kake.

6 kommentarer
    1. Har du bursdag i dag`? I så tilfelle: GRATULERER MED DAGEN DIN !!! Stor bursdagsklem fra meg sendes din vei 🙂 Og mokkabønner er bare lekkert! klems

      1. Hadde i går 😉 Og tusen takk! Mokkabønner er et “bæssfargodteri” for meg. Min bestefar hadde alltid det og spanderte da jeg var lita.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg