Lydløs nyttårshilsen.

Året 2021 er historie. Jeg håper din historie har inneholdt mye moro, litt alvor, spennende utfordringer og gode valg for deg og dine. Klapp deg sjøl på skuldra og takk for året som har gått! La 2022 fylles av opplevelser, fine hverdager, lek og utfordringer. Kjenn på gleder og sorger slik at dette året blir en god fortsettelse av DIN historie.

Jeg skal fylle min historie med mer av det jeg liker, trenger og har behov for. Stort eller smått; av og til er det noe man bare «må» gjøre, «annars är man ingen människa utan bara en liten lort»(Jonatan Lejonhjärta). Lykke til! Lag deg et suverent 2022.

Mine helt personlige ønsker for 2022 ble lydløst og vakkert sendt til værs med denne og forsvant østover bak et stille snødryss:

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg