Lilla liksom!

En utfordring som denne som frodith rimelig enkelt har fått slike lettlurte hverdagsbloggere som meg med på, her, kan faktisk åpne øynene. I alle fall mine. Jeg har jo visst lenge at gult ikke er min favorittfarge når det gjelder klær. Jeg vet pastellgult forekom en del i perioden fra jeg var 10 til jeg var 14 eller noe, men utover det så er den fargen sjelden sett.

Det samme gjelder lilla. Jeg har sågar skrevet et blogginnlegg om lilla før. Det finner du her: jeg hater lilla.

Ikke så glad i lilla, akkurat. Og antakelig kom overdosen da avleggeren hadde en kraftig lilla periode en eller annen gang tidlig på 2000-tallet. Det var lilla strømpebukser, kjoler, stæsj og leker. Og til og med lilla vegg på rommet og lilla gardiner.

Jeg har styrt unna etter det. Helt til i fjor. Da ble det lilla på meg:

Det ble lilla sovepose i fjor. Antakelig kun fordi det var kun den fargen å få… Men akkurat denne lillafargen der vel den jeg misliker minst, heldigvis.
6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg