Koronapub/kronikerpub.

Stryk det som ikke passer

Det første steget på vei nedover er når du begynner å drikke når du er hjemme alene, har jeg hørt en gang. Jeg har lenge syns et glass vin foran peisen eller i solnedgangen på terrassen er helt gull, jeg egentlig. Uansett selskap eller ikke. Enda en bekreftelse på hvor dette går ? Mohahaha!

Så kom korona og vinkveld og utepils i heimen ble enda vanligere for hvermannsen. Jeg har hele to ganger drukket vin på videochat de siste par ukene. Det funker som f… og siden dagsformen her mildt sagt er noe varierende så er dette noe jeg definitivt tenker å fortsette med. 

En av de bra tingene som har kommet av korona, tenker jeg. Kan være riktig så trivelig og antrekket passer en mørbanket kropp: ullstillongs, joggebukse, pledd (sovepose om du har fått bord ute i april) og en kan ligge uten å få sjenkenekt. Slipper til og med å sminke seg. Det ordner filteret. Genialt.

Pubtur med filter. Tommelopp!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg