Kjøpt glede.

I dag sto det navnet mitt på denne da jeg passerte den på vei inn i dagligvarebutikken. Så den fikk bli med hjem.

Calla heter den. Ifølge det store internettet så anses den for å være «the bringer of happiness». Altså et symbol for det å finne trøst og glede i de små tingene. En god kaffekopp, en vakker solnedgang, et smil fra en forbipasserende eller andre ting som lyser opp hverdagen(@DynaplantNL). Eller en pen blomst. De nære ting.

Denne calla’en var på rett plass til rett tid. Så da kjøpte jeg litt gul glede i dag 😊

Calla.

4 kommentarer
    1. Vakker ♥
      Jeg kjøpte meg litt blomstrende glede i går. Da ble det et knippe tulipaner ♥
      Vi trenger det nå, farger og glede, og litt trøst ♥

      1. Veldig fint og vårlig med gult! Og i dag ble det blått også. Jeg fant blåveis på skogsturen min 🙂 God helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg