Kjære brannmann!

Jeg har alltid hatt den dypeste respekt for den jobben du og de andre i nødetatene gjør i de aller verste krisene enkeltmennesket kan oppleve. Ingen jeg kjenner er uberørt av det vi har fått med oss fra Gjerdrum de siste par ukene. Vi kan bare bøye oss i støvet når vi hører historiene til redningsmannskapet.

Så kjære brannmann. Både deg jeg kjenner og alle dere andre som stiller opp når vi andre roper hjelp! Nå har du kolleger oppe i Svolvær-traktene som står midt i det verste. Fagfolk gråter, sies det på nyhetene. Og vi ser ansvarlige stå med tårer i øynene og gi journalister og oss oppdateringer.

Det er søren meg ikke bare Bjørnis, blålyskjøring og katter som skal reddes ned fra trær i den jobben deres.

Takk for innsatsen, gutter og jenter!

Dette er ingen brann. Det er et bål. Det er absolutt mulig det var en brannmann i umiddelbar nærhet da det brant. Men han var ikke der for å slukke.
2 kommentarer
    1. Ja, det som skjedde her i Gjerdrum var helt grusomt. Så mange hverdagshelter som stod på for å redde både dyr og mennesker er helt fantastisk å se. Jeg bor litt bort fra skredet, men det var absolutt en helt forferdelig tid. Godt vi har så mange dyktige mennesker som risikerer livet for å hjelpe andre.

      1. Når det preger meg som bare ser og hører via media så er det i grunn bare å sende en klem til alle som er personlig berørt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg