Jeg tjuvstartet.

Jeg pleier aldri å gjøre det. Ikke med advent i alle fall. Stjerna og tilsvarende greier pleier i beste fall henges opp kvelden før første søndag i advent. Hvis jeg er i rute. Stort sett så blir det ikke noe før i løpet av den første søndagen. Eventuelt senere i advent.

Denne novemberen syns jeg det var så mørkt og stusslig i stua at jeg ligger over ei uke foran skjema. Men kun med stjerna og litt lys på trappa. Begge deler kom opp i løpet av siste uka. Enda er det nok leeenge igjen før julegaver og julemat er klart. De greiene der har jeg ikke startet med.

Men ja, jeg tjuvstartet i år. Det var påkrevet med litt ekstra lys.

5 kommentarer
    1. Her i huset har vi ikke tjuvstartet med noe, men jeg har et par rampenisser som ligger og maser om å få komme ut. Her må jeg nok være streng og holde igjen, for det er ikke lov å starte med rampestreker for 1. desember! 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg