Jeg stakk av.

Jeg burde ha vasket badet. Men jeg gjorde ikke det.

Jeg burde ha skiftet på senga. Men jeg gjorde ikke det.

Jeg burde ha svart på en mail. Men det gjorde jeg ikke.

Jeg burde ha ryddet kjøleskapet. Men det gjorde jeg ikke.

Jeg burde ha tatt en telefon. Men jeg gjorde ikke det.

Jeg burde ha ryddet på hjemmekontoret. Men jeg gjorde ikke det.

Jeg burde ha gitt bort 4 par sko, 3 jakker og 2 par ski, og sikkert en hel del andre ting som opptar plass og som ingen bruker…. Men det gjorde jeg ikke.

Jeg burde ha besøkt familien. Men jeg gjorde ikke det.

Jeg burde ha skrevet et par blogginnlegg. Men jog gjorde ikke det.

Jeg burde ha snekret noen fuglekasser. Men jeg gjorde ikke det heller.

Jeg burde ha pakket en sekk. Men det gjorde jeg ikke.

Jeg burde ha laget middag. Men jeg gjorde ikke det.

Jeg burde ha gått gjennom, oppdatert og arkivert kurspapirer. Men det gjorde jeg ikke.

Jeg burde ha slappet av litt på sofaen. Men det gjorde jeg heller ikke.

Jeg stakk av. Jeg valgte bort alt og gikk en tur til skogs. Der er det trugeføre. Og det er ro. Kuldegradene er på så vidt levelige 13 grader kaldt og snøen daler sakte og stille. Perfekte forhold å stikke av litt. Påfyll, kalles det.

Livet er heldigvis ikke bare burde, burde…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg