Jeg skulle ha…

Det er visst en sånn dag… de kommer rett som det er!

Jeg skulle ha skrevet den artikkelen

Jeg skulle ha gjort klart til pakking

Jeg skulle ha svart på en mail

Jeg skulle har ryddet et rom

Jeg skulle ha hentet en bok

Jeg skulle ha sortert noen klær

Jeg skulle ha gjort litt i hagen

Jeg skulle ha skrevet no’ blogg

Jeg skulle ha dratt på en tur

Det skulle jeg.

Jeg orket det ikke.

Jeg gikk en tur rundt huset. På utsida 😊

(og så la jeg meg litt nedpå’, 😉)

Livet er son hagen – solskinn og skyggepartier, om hverandre. Ispedd litt “snø” fra avblomstrende epletre.
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg