Jeg rakk det!

Dette er reklame. Ubetalt. Men her er det snakk om å framsnakke folk som leverer på en fremragende måte. Og slikt noe er det helt unødvendig å ta betalt for. Så gratis og fullt fortjent reklame. Herved er du «advart»

Lørdag gikk jeg som kjent tom for maling. Oppi hue mitt ble det jo selvfølgelig en smule frustrasjon da motivasjonen for å få prosjektet ferdig var på topp. Mer maling ble bestilt lørdag ettermiddag og jeg stablet alle delene langs veggen og så for meg at resten måtte tas når jeg kom hjem fra planlagt rehabilitering og sommergjestenes planlagte visitt er over.

Men den gang ei! Mandag ettermiddag kom meldingen: det er en pakke på vei til deg fra Gunhilds kalkmaling. Forventet ankomst hentested 30.06. Jeg gikk inn i modusen forsiktig begeistret. Det er ikke første gang jeg har fått liknende melding fra posten og det viser seg at pakken bruker en dag eller to ekstra. Men i dag kl. 11.59 kom hentemeldingen. Siden undertegnede er i karantene før opphold på institusjon ble småbrukeren sendt for å hente.

Jeg kasta meg rundt og boksen var åpna mindre enn fem minutter etter ankomst. Med kun 40 minutters tørketid skulle dette la seg gjøre. Nå er malinga gjort, hyller og dører montert på og det mangler bare nye knotter. Som jeg ikke har kjøpt enda. Jeg fant selvfølgelig ut underveis at de godt kunne byttes. Prosjekt maling ble ferdig for en time siden. Jeg reiser i morgen tidlig. Perfekt timing.

Så tusen takk til Gunhilds kalkmaling for lynrask og sømløs service. Til og med hyggelig melding i pakka spanderte hun. Jeg ser ikke bort fra at det blir et fysisk besøk i butikken med alt det rare i når sommer, pandemi, karantene og rehab er unnagjort.

Nesten nytt…
Snart ferdig.

Maling og andre fristelser finner du her:

http://gunhildskalkmaling.selz.com/nb

http://www.facebook.com/gunhildskalkmaling

Og ps: takk til frisør Elin som tipset om butikk og maling 😊

Før så det slik ut.
6 kommentarer
    1. Tusen ❤ takk for hyggelig omtale. Dette var overraskende og veldig hyggelig.
      Som liten nisjebutikk hvor jeg sørger for å ha varer på lager, svarer kunder så fort jeg kan, står bak kassen, pakker og leverer bestillinger, fører regnskap +++ er dette den beste “betalingen” jeg kan få. Fornøyde kunder er mitt mål og det jeg jobber for.
      Dette var dagens høydepunkt, og varmer langt inn i ❤

      1. Fullt fortjent👍Tipper jeg kommer til å “male meg flere gode dager” etterhvert. Så vi høres nok. Lag deg en fin torsdag🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg