Jeg får mark!

Jeg får mark av:

  • Varmen! Jeg tåler den rett og slett ikke!
  • Influensere som mener og syns og ender med å framstå som både uopplyste og ignorante.
  • At jeg ikke får til å løfte sykkelen inn i bilen alene.
  • At katta gnager på turutstyret jeg har hentet fram.
  • Værmeldinger som er så ustabile at turfølget er skeptiske.
  • Urettferdige fotballkamper (EM).
  • Tullete politikere

Mye I-landsproblematikk her altså. Ingen tvil om det. Men nå har jeg gravd fram 2 spiker, en skolopender, noe udefinerbart treverk av ukjent opprinnelse OG 5 ½ meitemark! Så nå blir det fjell- og fisketur og finner vi alle teltstengene så blir det jaggu meg tak over huet til alle på turen også.

Og ja: med min fiskelykke og tålmodighet så holder 5 ½ mark i laaaange baner!

3 kommentarer
      1. Takk. Ja vi får se. Kanskje jeg slipper dem ut under en busk i stedet ;-). Hvis tålmodigheten ikke holder 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg